Vedligeholdelse og service

Vedligeholdelse og service

Jungheinrich tilbyder et omfattende eftersalgsprogram

Zoom billedet med musen

Få et tilbud

Basis egenskaber

  • Langsigtet indsatsberedskab og investeringssikkerhed for dit lagersystem
  • Hotline-rådgivning eller fjernservice/indsats på stedet
  • Over 3000 egne serviceteknikere i hele Europa

Kravene fra vores kunder er grundlaget for vores succesfulde servicekoncepter med egne serviceteknikere og partnervirksomheder. Spektret af ydelser går lige fra hotline-rådgivning til fjernservice og indsats hos kunden. Inspektion og service, fejlregistrering, fejlafhjælpning, reparation og reservedelsforsyning er en del af vores omfattende eftersalgsprogram.

Overblik over fordele

  • Individuelle servicekoncepter til individuelle behov

Vis fordele i detaljer

Fordele i detaljer

Individuelle servicekoncepter til individuelle behov

Ydelserne kan altid aftales separat eller individuelt som servicepakke med vores kunder. Jungheinrichs serviceorganisation opererer i hele Europa med et finmasket netværk af egne serviceteknikere. Mere end 30 teknikere i Danmark/ca. 3.000 i hele Europa sikrer en lang levetid på jeres logistiksystemer.

Få et tilbud