Teamleader Salessteering, Processes & Business Development til vores afdeling i Horsens

fra 1. maj 2017

Uden Jungheinrich kom der formentlig ikke mange varer i din indkøbsvogn. Og det er ikke det eneste sted, der ville mangle varer. Vores trucks transporterer dagligt millioner af varer i logistikcentre verden over. Vi er blandt de førende truckproducenter i verden, er repræsenteret med direkte salg i 36 lande – og glæder os til at modtage en ansøgning fra dig.

Dine arbejdsopgaver

  • Disciplinær og faglig ledelse af den interne salgsafdeling (medarbejderne/internt i administrationen)
  • Sikring af den faglige knowhow for medarbejderne/internt i administrationen 
  • Støtte af salgschefen og ledelsen ved strategiske projekter
  • Udarbejdelse af tilbud, kalkulation og kontrol af kontrakter ved store projekter
  • Implementering af nye værktøjer til salgsmedarbejderne
  • Selvstændig gennemførelse af uddannelse og oplæring af administrationen
  • Implementering, sikring og opfølgning på, hvorvidt koncernstandarder og salgsprocesser overholdes i Jungheinrich-koncernen
  • Udarbejdelse af adhoc-analyser til ledelsen
  • Udarbejdelse og understøtning af den månedlige rapportering
  • Analyse og overvågning af forretningsområdet
  • Projektledelse

Dine kvalifikationer

  • Afsluttet studie i økonomi  (Bachelor Degree / Business School)
  • Grundlæggende erhvervserfaring
  • Struktureret tilgang til opgaver, procesorienteret, engageret, gode kommunikationsevner og god gennemslagskraft
  • Aktiv og arbejdsom teamplayer 
  • Grundlæggende evner i at gennemskue komplekse sagsforhold og reducere dem til det væsentlige
  • Rigtig godt kendskab til SAP ERP især modulerne MM/SD, SAP BW & MS-Office (Excel)
  • Erfaringer med SAP CRM vil være at foretrække
  • Meget gode engelsk- eller tyskkundskaber
  • Sikker fremtoning og evne til at arbejde i teams
  • Fleksibel og åben over for nye tiltag
  • Høj gennemslagskraft
  • Kommunikativ
  • Erfaringer fra operativt salg
  • Glad for kontakt og imødekommende omgangsformer

Dine fordele

  • Grundig introduktion og forberedelse på din nye opgave
  • Løbende videreuddannelse
  • Attraktive arbejds- og kontraktforhold
  • Topmoderne udstyr
  • Et internationalt netværk og muligheder for videreudvikling i en global virksomhed

Send en ansøgning

Lad os finde ud af, om vi passer sammen! Kontakt os, og send os alle dine ansøgningsdokumenter inkl. ansøgning, CV og alle relevante anbefalinger.

til managing director Martina Möller på martina.moeller(at)jungheinrich.dk

Jungheinrich Danmark A/S er 100 % ejet af Jungheinrich AG i Hamburg, som er blandt verdens største udbydere af gaffeltrucks, lagerteknik og logistiksystemer. Virksomheden har betydelige markedsandele i såvel Danmark som resten af verden og beskæftiger ca. 15.000 medarbejdere. I Danmark har vi hovedkontor i Tåstrup og nye kontor i Horsens.

Online-forespørgsel

Har du noget, du vil spørge os om? Send os en mail

Kontakt