19.10.2017

Webshoppen Jungheinrich PROFISHOP åbner i Danmark

Jungheinrich har fornøjelsen af at annoncere introduktionen af PROFISHOP Danmark, en unik e-handelsportal inden for gaffeltruckindustrien. Formålet er at sikre en mere fleksibel og altid tilgængelig surfing- og købsoplevelse for danske kunder.

Jungheinrich PROFISHOP blev stiftet i 2006 i Tyskland som det første land og er siden udvidet til elleve andre europæiske lande. Portalen har nu opnået en omsætning på mere end 500 mill. kr.. I år er Danmark et af seks lande, der slutter sig til platformen som led i en kontinuerlig ekspansion og international vækst hos Jungheinrichs e-handelsforretning, der i 2016 kunne notere en vækst i nettosalget på 19 procent.

PROFISHOP Danmark vil i december 2017 rumme op til 5.000 artikler i Danmark, dækkende et bredt sortiment af udstyr til materialehåndtering fra Jungheinrich og udvalgte partnere. Sortimentet vil omfatte Jungheinrich-produkter som håndbetjente palletrucks, elektriske palletrucks og elektriske pallestablere foruden en vifte af supplerende lagerudstyr, herunder sakseløfteborde, platformtrucks, lagercontainere med mere – alt sammen til de bedste leveringstider og attraktive priser.

Martina Möller, adm. direktør, Jungheinrich Danmark A/S, siger: ”Virksomheder oplever generelt en stigende kundeefterspørgsel efter en service, der er hurtigere, mere fleksibel og tilgængelig 24/7. I den efterspørgsel ligger et behov for det høje supportniveau, den ekspertise og det kvalitetsudstyr, som Jungheinrich kan levere, og som bliver mere tilgængeligt med vores nye webshop.”

"Med PROFISHOP DK omfatter vores flerkanals-tilgang endnu flere berøringspunkter, sådan at det bliver så nemt som muligt for vores kunder at samarbejde med os på den måde, der passer dem bedst – hvad enten det er over telefonen, face-to-face med en af vores Area Sales Managers eller online når som helst."

For at fejre lanceringen tilbyder Jungheinrich Danmark 5 % rabat på den samlede indkøbskurv med alle bestillinger, som PROFISHOP-kunder har afgivet inden d. 31. december 2017.

Find mere information om Jungheinrich PROFISHOP DK på:

www.jungheinrich-profishop.dk

Om Jungheinrich

Jungheinrich er en af verdens førende i trucks, oplagring og materialehåndltering, samt den førende i Europa indenfor warehousing teknologi. Vi er en af de førende leverandører af gaffeltrucks, både nye som brugte, lejemaskiner samt salg direkte til kunder.

Jungheinrich blev grundlagt i 1953 i Hamborg / Tyskland og opererer nu i 36 lande i Europa, Asien og Amerika med ca. 15.000 medarbejdere. Vi har eksisteret i Danmark i 50 år og har flere end 80 ansatte i Tåstrup og Horsens. Jungheinrich Danmark A/S dækker hele det danske marked. Som full-service udbyder i materialehåndtering og oplagring har Jungheinrich særlig fokus på procesoptimering og effektive energiløsninger i Danmark. Virksomheder som Orkla har gennemgået en komplet procesoptimering og Lantmännen har en hel flåde af trucks med lithium ion batterier kørende hos dem. Dette er kun få eksempler på Jungheinrichs teknologiske tilgang.

Kontakt vedr. pressespørgsmål:

Jungheinrich Danmark A/S // Tanja Johannsen, Marketing/Communication

Tlf.: + 49 172 52 31699 // Tanja.johannsen(at)jungheinrich.dk

Online-forespørgsel

Har du noget, du vil spørge os om? Send os en mail

PROFISHOP TILBUD
    Ameise® håndløftevogn