Warehouse Management System

Jungheinrich WMS – Vi gør det let.

Optimer dit vareflow, og styr dit lager mere enkelt og rentabelt end tidligere – med Jungheinrich lagerstyringssystem (WMS) – den intelligente og fleksible softwareløsning til din intralogistik!

Zoom billedet med musen

Få et tilbud

Basis egenskaber

  • Individuelt WMS med masser af funktioner
  • Fantastisk fremtidssikring
  • Høj fleksibilitet og driftssikkerhed
  • Modulopbygning
  • Innovative funktioner
  • Nem tilkobling

Jungheinrich WMS – den individuelle og enkle WMS-løsning
Det intelligente, brancheuafhængige Jungheinrich Warehouse Management System (WMS) forvalter, styrer og optimerer dit lager og sørger dermed for permanent effektive og enkle processer. Det er vores omfattende WMS-løsning, perfekt tilpasset din virksomhed – så softwaren tilpasser sig din virksomhed og ikke omvendt.

Desuden er Jungheinrich WMS allerede i mere end 20 år løbende blevet videreudviklet af vores software- og logistikeksperter i huset på baggrund af de nyeste tendenser inden for intralogistik. Dermed garanterer vi, at du også i fremtiden er klar til samtlige intralogistiske udfordringer. Med vores intelligente funktioner understøtter vi den kontinuerlige forbedringsproces i din virksomhed.

Driftssikker. Fleksibel. Fremtidssikker.
I følge aktuelle markedsundersøgelser udgør den gennemsnitlige brugstid for et lagerforvaltningssystem over 15 år. Så er det godt at vide, at du med Jungheinrich WMS er på den (fremtids-)sikre side. Dit Jungheinrich WMS holder sig ungt for evigt – for Jungheinrich tilbyder en helt enestående fremtidssikring i hele branchen, som også i fremtiden sikrer muligheden for release og opdatering af dit Jungheinrich WMS. På den måde kan du til enhver tid skifte til en aktuel version og allerede i dag profitere af morgendagens nyeste udviklinger.

Og det bedste af det hele: Når du vokser, følger din software med. Med den modulinddelte opbygning og den flerdimensionelle konfigurationsmodel for Jungheinrich WMS er enkel tilpasning ved fremtidige ændringer sikret; derudover kan Jungheinrich WMS håndtere flere klienter og flere sprog.

Enkel tilkobling
Integration på den lette måde. Jungheinrich WMS sikrer ved hjælp af standard-interfaces dataudvekslingen og kommunikationen til alle gængse host- og ERP-systemer.

Jungheinrich WMS tilbyder alt, hvad der skal til, for at du kan få en mere enkel og gunstig forvaltning af dit lager - og meget mere endnu.

Overblik over fordele

  • Større produktivitet
  • Større transparens
  • Mere enkel og hensigtsmæssig lagerstyring
  • Talrige referencer
  • Support 24/7
  • Reducerede fejlrater
  • Større leveringsevne
  • Erfaringer fra flere årtier
  • Professionel planlægning
  • Optimalt forhold mellem pris og ydelse

Vis fordele i detaljer

Fordele i detaljer

Større produktivitet

Øg produktiviteten og effektiviteten på dit lager ved registrering og optimering af lagerprocesser, afstande og rumudnyttelse ved hjælp af vores Jungheinrich WMS. Alene bortfaldet af søgeprocesser for dokumenter, oplysninger, paller eller varer, samt den tidsbesparelse, som du opnår derved, har stor effekt på stigningen i din omlæsningskapacitet. Desuden kan du initiere dynamiske egenoptimeringer, som omlagringer og permanente ABS-analyser. Ved hjælp af en ERP-integration opretter du fremover følgesedler, fragtpapirer og andre dokumenter ved blot at trykke på en knap.

Reducerede fejlrater

Jungheinrich WMS understøtter alle intralogistiske processer og reducerer fejlrater ved hjælp af en forbedret processikkerhed. Alle medarbejdere modtager nøjagtige og afstandsoptimerede anvisninger til ind-, udstablings- og plukkeordrer i realtime på displayet på den håndholdte terminal, eller direkte på trucken ved hjælp af truckterminalen. Allerede under plukningen bekræftes alle arbejdstrin, varebevægelser meldes straks tilbage til WMS og kontrolleres her i realtime. På denne måde undgås udleveringsfejl og krævende returneringsprocesser og efterleveringer. Desuden er der mulighed for, at øge processikkerheden endnu mere med en (halv)-automatisk afvikling af transportordrer, f.eks. ved hjælp af Jungheinrich warehouseNAVIGATION eller innovative plukketeknikker som Pick-by-Light.

Større transparens

Ved hjælp af trådløst understøttede processer og realtimeregistreringen af alle varebevægelser i Jungheinrich WMS skaber du maksimal beholdningsnøjagtighed og transparens. Individuelt konfigurerbare resultater og nøjagtige analyser giver derudover mulighed for at afdække uudnyttet potentiale i forvaltningen og styringen af lageret og udforme processer i den løbende drift langt mere effektivt.

Større leveringsevne

Med den maksimale lagernøjagtighed og -transparens ved du altid nøjagtigt, hvor mange stk. af hvert produkt, der befinder sig på lageret. ”Out-of-Stock“-situationer og de leveringsforsinkelser, som dette medfører, kan helt undgås og efterbestillinger kan sættes i værk automatisk via det tilknyttede ERP-system.

Mere enkel og hensigtsmæssig lagerstyring

Jungheinrich WMS forvalter, styrer og optimerer dit lager som helhed. Ved den bedst mulige rumudnyttelsesgrad og en lav lagerbeholdning forbedres økonomien tydeligt. Også status vil fremover blive afviklet lettere og hurtigere end nogensinde før. Jungheinrich WMS understøtter naturligvis også ”permanent status”.

Erfaringer fra flere årtier

Jungheinrich står for erfaringer med intralogistik fra flere årtier, samt kvalitet, der kræver det samme – også ved logistiksoftware. For vi udvikler vores software i eget hus og lader vores store erfaring spille ind på alle områder. Det profiterer du også af ved support, for du får alle svar på dine spørgsmål fra første hånd.

Talrige referencer

Med over 60 års erfaring inden for intralogistik tilbyder Jungheinrich et bredt spektrum af referencer inden for næsten alle brancher.

Professionel planlægning

Hos os får du både fordelene fra en komplet leverandør, samt dem fra en software- og processpecialist. Vi tilbyder dig kvalitetsrådgivning, du kan stole på – lige fra første kontakt til support. Fra materialeflow-planlægning til detaljeret planlægning og professionel projektering, til driftssikker realisering og systemintegrering, inkl. oplæring af dine medarbejdere på stedet.

Support 24/7

Et omfattende aftersales- og supportkoncept for effektive lagerprocesser også længe efter ibrugtagning. Vores supportmedarbejdere hjælper dig ved behov 365 dage om året døgnet rundt og støtter dig ved alle henvendelser sikket og hurtigt via remote-forbindelse.

Optimalt forhold mellem pris og ydelse

Takket være en portfolie, der dækker hele området, tilbyder Jungheinrich som hovedleverandør efter ønske en komplet IT-løsning til dit lager fra et og samme sted og sørger for, at du er fremtidssikret.

Få et tilbud