Dispatcher til vækstorienteret team i Horsens

Kan du bevare overblikket, når der kommer mange opgaver ind? Er du god til at fordele opgaverne til andre, så deres arbejdstid udnyttes mest effektivt? Så er denne nyoprettede stilling sikkert noget for dig.

Hvem er vi?

Uden Jungheinrich ville din indkøbsvogn sandsynligvis være tom. Vores trucks flytter hver dag mil­li­oner af varer i logistikcentre over hele verden. Jungheinrich Danmark A/S er ejet 100% af Junghein­rich AG i Hamburg, Tyskland, som er en af verdens førende leverandører af gaffeltrucks, lagerteknik og logistik­løsninger. Jungheinrich har udviklet sig fra at være producent af gaffeltrucks til at levere kom­plette logi­stik­løsninger og har en årlig omsætning på over 3 mia. €. Vi har betydelige markeds­an­dele både i Dan­mark og resten af verden og har mere end 15.000 ansatte. Vi har hovedkontor i Taa­strup og en afdeling i Horsens. Her vil du møde en uformel omgangstone, godt humør og meget dedi­kerede kolleger. Vores arbejde tager udgangspunkt i vores værdier: Iværksætterånd, tillid, ansvar­lig­hed og resultatorienteret, og vi lægger stor vægt på, at du afspejler dette i både personlighed og adfærd.

Hvad vil du skulle lave?

Vi har omkring 40 serviceteknikere til at udføre de opgaver, vores kunder har behov for at få løst, og et back office team på 5, som støtter op om de administrative funktioner. Dertil kommer 2 dispatchere, hvoraf du vil være den ene, som skal fordele de indkomne opgaver mest effektivt på vores udekørende teknikere. Det betyder, at du skal modtage og håndtere forespørgsler fra vores kunder. De modtagne serviceanmodninger og opkaldsnoter skal registreres i vores SAP-system, så teknikerne kan kalde dem frem. Derudover skal du supportere vores teknikere ved planlægning og bestilling af reservedele. Som du kan se, vil din vigtigste funktion være at fungere som bindeled mellem vores kunder, teknikerne og back office. For at kunne imødekomme behovet om tilgængelighed for både teknikere og kunder, vil de 2 dispatchere arbejde i skift – det ene fra kl. 7.00 til 15.00 og det andet fra 9.00 til 17.00.

Din profil:

  • For at kunne yde den mest optimale service, skal du have erfaring fra jobbet som dispatcher eller noget tilsvarende, og du skal have en god teknisk forståelse – gerne inden for gaffeltrucks.
  • Det vil lette din dagligdag, hvis du har interesse for IT og et godt kendskab til Office-pakken og SAP.
  • For at kunne fordele opgaverne mest hensigtsmæssigt blandt teknikerne er det vigtigt, at du har en rigtig god viden om dansk geografi.
  • Du vil være en del af firmaets ansigt udadtil og har derfor en åben og imødekommende person­lighed, der sætter dig i stand til at kommunikere med alle typer mennesker.
  • Da du jo typisk vil være bindeled mellem teknikere og kunder er det vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, et godt humør og et positivt sind.
  • Det er vigtigt, at du har en løsningsorienteret tilgang til opgaverne og på den mest optimale måde sikrer en god balance mellem kundernes behov og teknikernes ressourcer.
  • For at kunne bevare overblikket i dagligdagen skal du kunne arbejde selvstændigt, struktureret og bevare roen, selv i en travl hverdag, og du skal være en dygtig koordinator.
  • Du vil skulle samarbejde med kolleger i både ind- og udland, og derfor skal du være flydende på dansk og beherske engelsk i både skrift og tale. Kan du også tysk, er det et plus, da du vil skulle være i tæt kontakt med vores kollegaer i Tyskland, men det er ikke et krav.

Hvad får du til gengæld?

Du får et spændende job i en global virksomhed, hvor frihed under ansvar er i højsædet, og hvor der ikke er langt fra idé til handling. Du vil få et job, hvor 2 dage ikke er ens, og du vil blive stillet over for mange spændende udfordringer, hvor du vil få lej­lighed til at teste dig selv. Vi lægger stor vægt på personlig og faglig udvikling, og du vil blive klædt godt på til opgaven gennem et grundigt træningsforløb, hvor du bliver lært op i vores produkter. Du vil i det daglige kunne sparre med dine kolleger i ind- og udland, og du vil løbende få mulighed for faglig uddannelse i en stærk, international koncern.

Vi tilbyder gode løn- og arbejdsforhold, herunder helbreds- og ulykkesforsikring.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Director After Sales Tobias Keil på tlf. 5141 3720. Du kan også læse mere om os på http://www.jungheinrich.dkog www.jungheinrich.com eller følge os på Facebook og LinkedIn.

Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2019.

Er du interesseret? Så send din ansøgning til HR Manager Cleo Riis på HR(at)jungheinrich.dk. Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi vil derfor indkalde til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Online-forespørgsel

Har du noget, du vil spørge os om? Send os en mail

Kontakt

PROFISHOP TILBUD
  • Tilbud
    Ameise® håndløftevogn
    Ameise® håndløftevogn

    Kapacitet 2000 kg, gaffellængde 1150mm

    DKK 2.481,40 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn

    Gaffellængde 1150mm,

    DKK 3.186,30  Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter

    Gaffellængde 1150mm

    DKK 9.487,00 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter

    1500 kg kapacitet, gaffellængde 1150mm

    DKK 30.819,00 Besøg vores webshop