Reservedelsekspedient til vores afdeling i Horsens

Motiveres du af tekniske udfordringer og af at skabe værdi for vores kunder? Og brænder du for at yde professionel rådgivning og høj kundeservice i en virksomhed, hvor faglighed er i højsædet? Så er dette job sikkert noget for dig.

Hvem er vi?

Uden Jungheinrich ville din indkøbsvogn sandsynligvis være tom. Vores trucks flytter hver dag mil­li­oner af varer i logistikcentre over hele verden. Jungheinrich Danmark A/S er ejet 100% af Junghein­rich AG i Hamburg, Tyskland, som er en af verdens førende leverandører af gaffeltrucks, lagerteknik og logistik­løsninger. Jungheinrich har udviklet sig fra at være producent af gaffeltrucks til at levere kom­plette logi­stik­løsninger og har en årlig omsætning på over 3,4 mia. € og mere end 16.000 ansatte. Vi har bety­de­lige markeds­an­dele både i Dan­mark og resten af verden. Vi har afdelinger i Taa­strup og Horsens. Her vil du møde en uformel omgangstone, godt humør og meget dedi­kerede kolleger. Vores arbejde tager udgangspunkt i vores værdier: Iværksætterånd, tillid, ansvar­lig­hed og resultatorienteret, og vi lægger stor vægt på, at du afspejler dette i både personlighed og adfærd.

Hvad vil du skulle lave?

Vores serviceteam består af over 45 medarbejdere, bl.a. serviceteknikere, reservedelsmedarbejder, admini­stratorer og serviceledere. Sammen sikrer vi, at kundens maskine arbejder så fejlfrit og hurtigt som muligt. Dit bidrag vil bestå i at modtage og håndtere forespørgsler og evt. reklamationer fra vores kunder og teknikere samt at være ansvarlig for vores Parts Online System. Får du et spørgsmål om et teknisk problem, hvor du ikke umiddelbart kan tage en vare ned fra hylden, skal du bruge dine kreative evner og dine kontakter hos interne og eksterne leverandører til at finde et alternativ, der kan løse problemet. Når du har fundet ud af, hvad kunden har brug for, skal du stå for hele proces­sen fra udarbejdelse af tilbud, varebestilling, opfølgning på indkøbsordrer, modtagelse og pakning af varer og fakturering til kunden, sikre de rette informationer i SAP og dokumentation af og opfølgning på kundernes reservedelsbetingelser. Det vil også være dit ansvar at stå for indkøb til vores interne reservedels­lager, og du skal hele tiden sikre, at vores interne reservedelslager og lagrene i vores servicebiler disponeres optimalt med tanke på kunder­nes/tek­nikernes behov og økonomisk binding i varelager. Derfor vil du også stå for løbende at holde styr på vores reservedelslager og returnering af varer til koncernens centrale lager i Tyskland, som du vil kunne få hjælp og støtte fra i dit daglige arbejde. Du vil også blive en del af det projektteam, der sikrer, at Jungheinrichs standarder bliver implementeret lokalt. I forbindelse med måneds- og årsafslutning vil du skulle bidrage med information om reservedele, og du skal stå for at foretage statusoptælling af vores lager.

Din profil

  • Da du vil møde mange forskellige tekniske udfordringer, er det vigtigt, at du har kendskab håndtering af reservedele og lagerstyring, ligesom du skal have interesse og forståelse for teknik.
  • For at kunne disponere korrekt og evaluere modtagne tilbud skal du have en kommerciel uddannelse eller have en stærk forretningsforståelse.
  • Det vil lette din dagligdag, hvis du har et indgående kendskab til Officepakken og SAP.
  • Du er en del af firmaets ansigt udadtil og har derfor en åben og imødekommende personlighed, der sætter dig i stand til at kommunikere med alle typer mennesker – kunder såvel som kollegaer.
  • Da du jo typisk vil have kontakt med kunderne, når de har et problem, er det vigtigt, at du har et godt humør, et positivt sind, og en høj grad af fleksibilitet.
  • Der vil være mange opgaver på dit bord – også af rent praktisk karakter, og derfor er det vigtigt, at du har en høj stresstærskel og et stort engagement.
  • Du vil skulle samarbejde med kolleger i både ind- og udland, og derfor skal du være flydende på dansk og beherske engelsk i både skrift og tale. Kan du også tysk, er det et plus, da du vil skulle arbejde tæt sammen med vores fabrikker i Tyskland.

Hvad får du til gengæld?

Du får et spændende job i en global virksomhed, hvor frihed under ansvar er i højsædet. Du vil få et job, hvor 2 dage ikke er ens, og du vil blive stillet over for mange spændende udfordringer, hvor du vil få lej­lighed til at teste dig selv. Vi lægger stor vægt på personlig og faglig udvikling, og du vil blive klædt godt på til opgaven gennem et grundigt træningsforløb, hvor du bliver lært op i vores produkter. Du vil i det daglige kunne sparre med dine kolleger, og du vil også løbende få mulighed for faglig uddannelse i en stærk, international koncern.

Vi tilbyder gode løn- og arbejdsforhold, herunder helbreds- og ulykkesforsikring.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Adm.dir. Martina Möller pr. mail på martina.moeller(at)jungheinrich.dkmailto:martina.moeller(at)jungheinrich.dk Du kan også læse mere om os på www.jungheinrich.dk og www.jungheinrich.com eller følge os på Facebook og LinkedIn.

Er du interesseret? Så send din ansøgning via følgende link: https://www.jobindex.dk/jobannonce/312209/reservedelsekspedient-til-vores-afdeling-i-horsens

Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi vil derfor indkalde til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Online-forespørgsel

Har du noget, du vil spørge os om? Send os en mail

Kontakt

PROFISHOP TILBUD
  • Tilbud
    Ameise® håndløftevogn
    Ameise® håndløftevogn

    Kapacitet 2000 kg, gaffellængde 1150mm

    DKK 2.481,40 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn

    Gaffellængde 1150mm,

    DKK 3.186,30  Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter

    Gaffellængde 1150mm

    DKK 9.487,00 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter

    1500 kg kapacitet, gaffellængde 1150mm

    DKK 30.819,00 Besøg vores webshop