Service Sales Manager til vores kontor i Horsens

Motiveres du af tekniske udfordringer og af at skabe værdi for vores kunder? Og brænder du for i samarbejde med vores sælgere og teknikere at yde professionel rådgivning og høj kundeservice i en virksomhed, hvor faglighed er i højsædet? Så er dette job sikkert noget for dig.

Hvem er vi?

Uden Jungheinrich ville din indkøbsvogn sandsynligvis være tom. Vores trucks flytter hver dag millioner af varer i logistikcentre over hele verden. Jungheinrich Danmark A/S er ejet 100% af Jungheinrich AG i Hamburg, Tyskland, som i mere end 60 år har været en af verdens førende leverandører af gaffeltrucks, lagerteknik og logistikløsninger og har en årlig omsætning på over 3 mia. €. Vi har betydelige markedsandele både i Danmark og resten af verden og har globalt mere end 16.000 ansatte. Vi investerer i innovation, forskning og udvikling og i det mest værdifulde aktiv, vi har - vores medarbejdere. Vi har hovedkontor i Taa-strup og en afdeling i Horsens. Her vil du møde en uformel omgangstone, godt humør og meget dedikerede kolleger. Vores arbejde tager udgangspunkt i vores værdier: Iværksætterånd, tillid, ansvarlighed og resultatorienteret, og vi lægger stor vægt på, at du afspejler dette i både personlighed og adfærd.

Hvad vil du skulle lave?

Vores serviceteam består af over 45 medarbejdere, bl.a. serviceteknikere, reservedelsmanager, admini-stratorer og serviceledere. Sammen sikrer vi, at kundens maskine arbejder så fejlfrit og hurtigt som muligt. Dit bidrag vil bestå i at sikre – både på egen hånd og i samarbejde med vores sælgere, at kundernes serviceaftaler modsvarer deres behov, dvs. at udarbejde og forhandle servicetilbud, herunder prisberegning for serviceaftaler og full service kontrakter samt for evt. ønsker fra kunderne om en ombygning af deres maskiner. Du er således også ansvarlig for løbende at forny, genforhandle og prisregulere eksisterende aftaler. Du vil skulle besøge de kunder, der allerede har indgået aftaler, og sikre at de er tilfredse med den ydelse, vi leverer, ligesom du skal kontakte kunder, der ikke allerede har indgået en serviceaftale for at tilbyde dem denne ekstra ydelse. Du vil også i tæt samarbejde med vores After Sales Controller og teknikerne være ansvarlig for at følge op på resultaterne af vores full service aftaler og at genforhandle aftalerne, hvis der er behov for det. Endelig vil du også være ansvarlig for at udarbejde kampagner, som skal understøtte, at vi kan generere et mersalg inden for dette område.

 

Din profil

  • Da du skal være i stand til at vurdere og sparre med kunderne om behovet for service og evt. tekniske tilpasninger, er det vigtigt, at du har kendskab til gaffeltrucks og kan sætte dig ind i de tekniske problemstillinger.
  • For at kunne vurdere kundernes behov og lave mersalg, skal du have erfaring med at udarbejde serviceaftaler og -tilbud, hvilket også kræver en høj grad af kundeforståelse og godt købmandskab.
  • For at kunne arbejde med de tekniske problemstillinger skal du enten have erfaring fra en lignende stilling i branchen eller en nærtbeslægtet branche som f.eks. inden for landbrugsmaskiner eller entreprenørmaskiner og helst være uddannet inden for samme.
  • Det vil lette din dagligdag, hvis du har et indgående kendskab til Excel, Outlook og SAP.
  • Du er en del af firmaets ansigt udadtil og har derfor en åben og imødekommende personlighed, der sætter dig i stand til at kommunikere med alle typer mennesker – kunder såvel som kollegaer. Her hos os betyder det også, at du skal have et godt humør og et positivt sind.
  • Du vil skulle samarbejde med kolleger i både ind- og udland, og derfor skal du være flydende på dansk og beherske engelsk på højt niveau i både skrift og tale. Engelsk er koncernsprog, men kan du også tysk, vil det være en fordel i kontakten med vores fabrikker i Tyskland.

 

Hvad får du til gengæld?

Du får et spændende job i en global virksomhed, hvor frihed under ansvar er i højsædet. Du vil få et job, hvor 2 dage ikke er ens, og du vil blive stillet over for mange spændende udfordringer, hvor du vil få lejlighed til at teste dig selv. Vi lægger stor vægt på personlig og faglig udvikling, og du vil blive klædt godt på til opgaven gennem et grundigt træningsforløb, hvor du bliver lært op i vores produkter. Du vil i det daglige kunne sparre med dine kolleger, og du vil også løbende få mulighed for faglig uddannelse i en stærk, international koncern.

Vi tilbyder gode løn- og arbejdsforhold, herunder helbreds- og ulykkesforsikring. Derudover indeholder lønpakken firmabil, telefon og PC.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte After Sales Director Tobias Keil på 5141 5730. Du kan også læse mere om os på http://www.jungheinrich.dk/og www.jungheinrich.com eller følge os på Facebook og LinkedIn.

Er du interesseret? Så send din ansøgning til HR Manager Cleo Riis på HR(at)jungheinrich.dk . Stillingen ønskes besat snarest muligt, og vi vil derfor indkalde til samtaler løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Online-forespørgsel

Har du noget, du vil spørge os om? Send os en mail

Kontakt

PROFISHOP TILBUD
  • Tilbud
    Ameise® håndløftevogn
    Ameise® håndløftevogn

    Kapacitet 2000 kg, gaffellængde 1150mm

    DKK 2.481,40 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn
    Jungheinrich AM22 håndløftevogn

    Gaffellængde 1150mm,

    DKK 3.186,30  Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter
    Ameise® SPM 113 elektrisk palleløfter

    Gaffellængde 1150mm

    DKK 9.487,00 Besøg vores webshop

  • Tilbud
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter
    Jungheinrich EJE M15 elektrisk palleløfter

    1500 kg kapacitet, gaffellængde 1150mm

    DKK 30.819,00 Besøg vores webshop