Du motiveres af at skabe værdi for vores kunder og at få succes gennem andre. Du kan med din faglige og menneskelige erfaring påtage dig rollen som leder for vores dygtige serviceteknikere i Sydjylland og på Fyn. Så er det her jobbet for dig.
Jungheinrich er sandsynligvis med til at sikre, at der er varer på hylderne i dit supermarked. Med stort fokus på bæredygtighed flytter vores trucks hver dag millioner af varer i logistikcentre over hele verden. Jungheinrich Danmark A/S er ejet 100% af Jungheinrich AG i Hamburg, Tyskland, som er en af verdens førende totalleverandører inden for logistikløsninger med en årlig omsætning på ca. 4,2 mia. € og mere end 19.000 ansatte. Vi har betydelige markedsandele både i Danmark og resten af verden. Vi har afdelinger i Brøndby og Horsens og et meget tæt samarbejde med vores svenske søsterselskab. Her vil du møde en uformel omgangstone, godt humør og meget dedikerede kolleger. Vores kultur tager udgangspunkt i veldokumenterede processer, troværdighed, servant leadership, og at vi alle har et positivt, personligt varemærke. Vi lægger stor vægt på, at du afspejler dette i både personlighed og adfærd.
Vores serviceteam består af over 50 medarbejdere, bl.a. serviceteknikere, dispatchere og serviceledere. Sammen sikrer vi, at kundens maskine arbejder så fejlfrit og hurtigt som muligt. Du vil få ansvar for et team bestående af 14 serviceteknikere i Sydjylland og på Fyn. Dit bidrag vil bestå i at sikre, at det arbejde, de udfører, lever op til det, vi har lovet kunden. Samtidig skal du sikre, at serviceteknikerne trives, er motiverede og tager ejerskab for deres opgaver. I samarbejde med vores trænere er du også ansvarlig for deres faglige og personlige udvikling. Herudover skal du – både på egen hånd og i samarbejde med vores sælgere – sørge for, at kundernes serviceaftaler opfylder deres behov, dvs. udarbejde og forhandle servicetilbud, herunder serviceaftaler og full-service kontrakter, samt tilbud på evt. ombygning af kundens maskiner. Du vil skulle besøge vores kunder og sikre, at de er tilfredse med den ydelse, vi leverer, ligesom du skal kontakte kunder, der ikke allerede har indgået en serviceaftale for at tilbyde dem denne ekstra ydelse. Du vil også have et stort ansvar for at effektivisere vores processer.
Du får et afvekslende og selvstændigt job i en global virksomhed, hvor frihed under ansvar er i højsædet, og hvor der ikke er langt fra idé til handling. Du vil blive en del af en organisation på ca. 280 medarbejdere i Danmark og Sverige, og du vil få et udfordrende job, hvor din egen indsats er afgørende for din succes. Du vil i det daglige få mange forskellige opgaver, hvor du vil kunne udvikle dig fagligt og menneskeligt. Du vil blive klædt godt på til opgaven gennem et grundigt træningsforløb, hvor du bliver lært op i vores produkter. Du vil i det daglige kunne sparre med dine kolleger i ind- og udland, og du vil løbende få mulighed for faglig uddannelse i en stærk, international koncern.
Vi tilbyder gode løn- og arbejdsforhold, herunder helbreds- og ulykkesforsikring. Derudover indeholder lønpakken firmabil, telefon og PC.
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte After Sales Director, Camilla Zielinski på +46 705 899 163. Du kan også læse mere om os på www.jungheinrich.dk og www.jungheinrich.com eller følge os på Facebook og LinkedIn.
Da stillingen ønskes besat snarest muligt, vil vi holde samtaler løbende. Så send hellere din ansøgning i dag end i morgen.
Synes du, det lyder spændende? Så glæder vi os til at få din ansøgning online via følgende link:
Serviceleder til vores kontor i Horsens | Jobannonce | Jobindex