Call4Service
+45 8987 4800 Servicehotline Gratis nummer
Kontaktformular
Nyhedsbrev
Jobannonce til Horsens
Jobannonce

Vi søger en vare- og lagerkoordinator til vores værksted i Horsens

Du motiveres af selvstændige opgaver og ansvar for håndtering af gods. Du har sans for kvalitet, ordentlighed og kendskab til digitale værktøjer. Hvis det lyder interessant, er dette det perfekte job for dig.

Hvem er vi? 

Jungheinrich Danmark er en del af Jungheinrich AG, en global frontløber inden for intralogistik med 21.000 medarbejdere og en årlig omsætning på 5,5 mia. EUR. Vi hjælper hver dag med at holde hjulene i gang i logistikcentre over hele Danmark – fra palle til port – og med over 70 års erfaring leverer vi automatiserede løsninger, der sørger for, at alt kører som smurt.

Som medarbejder hos os bliver du en del af vores danske/svenske organisation, hvor vi samlet er omkring 300 medarbejdere. Sammen arbejder vi ud fra værdierne: åbenhed for nye idéer, aktiv handling for at få tingene til at ske, effektivitet i vores løsninger og omsorg for hinanden, vores kunder og miljøet. Hos os sørger vi for, at alt kører glat – både på lageret og i samarbejdet.

Hvad vil du skulle lave? 

Du vil være fast tilknyttet vores værksted i Horsens, hvor du ikke er alene om jobbet, men du vil komme til at arbejde sammen med 5 fantastiske kollegaer. Fagligt skal du være vant til at arbejde med digitale værktøjer, da alt registrering af indkommende og udgående gods skal registreres digitalt. Derudover skal du have øje for kvalitet og orden, idet der dagligt kommer trucks ind i vores varemodtagelsesområde som skal håndteres korrekt, samt når de forlader os igen, afleveres med høj kvalitet. Du vil også få ansvaret for at alle trucks er opladet.

Din profil

  • Vi forestiller os, at du har kendskab til lagerlogistik, samt en god fornemmelse omkring de mekaniske dele.
  • IT-kendskab er vigtig, idet alt registrering foregår digitalt.
  • Ordentlighed, idet du dagligt skal holde orden i varemodtagelsen samt maskinerne på lageret.
  • Du vil skulle arbejde selvstændigt, og gerne tage ansvaret for at dokumentere skader på trucks som ankommer.
  • Du vil skulle være flydende på dansk, og da vi har en del udenlandske kunder/chauffører, vil engelsk også være en del af det daglige sprog.
  • Drive forbedringsprocesser i dagligdagen samt være med til at skabe et godt arbejdsmiljø for dig selv og dine kollegaer.

     

Hvad får du til gengæld?

Du får et afvekslende og selvstændigt job i en global virksomhed, hvor frihed under ansvar er i højsædet, og hvor der ikke er langt fra idé til handling. Du vil få et udfordrende job, hvor din egen indsats er afgørende for din succes. Du vil få mange forskellige opgaver, hvor du vil kunne udvikle dig fagligt og menneskeligt. Du vil blive klædt godt på til opgaven gennem et grundigt træningsforløb, hvor du bliver lært op i vores produkter. Du vil i det daglige kunne sparre med dine kolleger i både Danmark og Sverige, og du vil løbende få mulighed for faglig uddannelse i en stærk, international koncern.

Vi tilbyder gode løn- og arbejdsforhold, herunder helbreds- og ulykkesforsikring.

Du kan læse mere om os på www.jungheinrich.dk og www.jungheinrich.com eller følge os på LinkedIn.

Er du interesseret? Så kan du søge stillingen ved at ringe til Alexandar Askholt-Thomsen på tlf. 2428 4003. Du kan også søge ved at sende en mail til hr@jungheinrich.dk 

Stillingen ønskes besat snarest muligt, så samtaler vil blive holdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål?